Pagina's

vrijdag 8 mei 2015

Tea time

Hallo allemaal,

Ik laat jullie vandaag weer een kaart zien die ik gemaakt heb met de mooie stencils uit de Afternoon Tea serie. Zo ontzettend leuk om te gebruiken en te verwerken.


Ik heb als basis een shape mal van Dutch Doobadoo gebruikt en deze uit kraft karton gesneden. Ook heb ik de leuke theedoos uit kraft gesneden en licht opgeschuurd.


Het lepeltje en vorkje is gestanst uit spiegelkarton van JoyCrafts 8011/0106.  Het designpapier komt uit paperblok 6011/0054. Het leuke plaatje is van Syta van Gelderen.


 Ook de rand met pot en kopjes heb ik licht opgeschuurd.


De takjes komen van een vintage flourishes en blijven zo mooi om te gebruiken.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart. Ik wens jullie een hele fijne dag en tot de volgende keer.






De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

3 opmerkingen:

Cobie zei

Ook dit is weer een schitterende kaart!
Groetjes Cobie

corryskaart zei

ziet er geweldig uit en zeker erg leuk met al die gave stansjes erop
groetjes corry

Ria van Veldhuizen zei

Leuke gezellige kaart! Wordt tijd dat we eens samen een "bakkie" doen. Jammer van vandaag, had graag even gekomen!
Groetjes van Ria.