Pagina's

dinsdag 17 maart 2015

Vlinders

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb met het prachtige designpapier van Noor! Design. 


Ik heb gewerkt met wit karton en designpapier. Ik heb verschillende stukjes bij elkaar gezocht uit het mooie blok 6011/0310 en samen met de prachtige ronde stans vorm het een mooi geheel.


De leuke takjes passen weer mooi bij de bloemen. Ook heb ik stukjes van de banner op de rand van het kant geplakt. Wat plakparels, charms en strikjes erbij en zo wordt je kaart mooi van kleur.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart. Tot de volgende keer maar weer.







De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

8 opmerkingen:

Ela zei

Erg mooi geheel en mooi gecombineerd allemaal! Groet Ela

Anita van Merode zei

Wauw zo ontzettend gaaf!!!
Ik heb die ronde mal net besteld dus die komt er zo aan. Ik twijfelde ...zal ik die papierblok wel nemen of niet??? Kan je zeggen ik heb het niet gedaan omdat ik nog zoveel heb liggen maaaaar nu ik dit zo zie,...heb ik natuurlijk weer spijt dat ik hem NIET mee besteld heb!!! Ach ja, kan wel spreken van een verzameltik?? hihi.
Groetjes Anita

Henriëtte zei

Wat een schitterende kaart weer Ineke.

Groetjes Henriëtte

Cobie zei

Schitterende kaart! Knap gedaan.
Groetjes Cobie

martjesknutselhoek zei

Het is weer een mooi kaartje.
Groetjes martha en margret

Anoniem zei

Schitterend!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ria van Veldhuizen zei

Schitterende kaart Ineke!!
Groetjes van Ria.

Liesbeth zei

Prachtige kaart Ineke, en wat een mooie kleuren heb je gebruikt. chique en toch vrolijk.gr. Liesbeth