Pagina's

zondag 30 november 2014

't Heerlijk avondje is gekomen

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie nog een Sinterklaas kaart zien. Tenslotte is het bijna 5 december en kunnen we weer pakjesavond vieren. Wat is er leuker voor de Sint om de cadeautjes te versieren en gebruik te maken van de stempels van JoyCrafts



Ik heb voor deze kaart allemaal mooie materialen van Noor! Design gebruikt. Ik had een tijd geleden voor in het blad Familie in Beeld ook nog een leuke tas gemaakt met foto's uit de 50-er jaren


Helaas komt het blad niet meer, maar de nieuwsbrief blijft wel en kan je per mail ontvangen. Kijk gerust even HIER om alles te bekijken.

Ook onderstaande kaart en labels had ik voor het blad gemaakt.



Ik hoop dat jullie wat inspiratie kunnen halen en zelf met deze leuke stempels aan de slag gaan.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en veel liefs toe.

1 opmerking:

corryskaart zei

Nou dit ziet er allemaal erg mooi en vrolijk uit
Grt corry