Pagina's

woensdag 15 oktober 2014

Workshop bij Rebers Boek en Buro

Hallo allemaal,

                                                       

Hier ben ik weer en ik wil jullie de workshopkaart laten zien die we aanstaande zaterdag 18 oktober gaan maken bij Rebers Boek en Buro in Zevenaar. Meer informatie kunnen jullie nog krijgen op telefoonnummer 0316-524970, of je kunt mailen zevenaar@boek-en-buro.nl.



Er zijn echt nog enkele plaatsjes vrij. Jullie kunnen Rebers Boek en Buro vinden aan de Marktstraat 29, 6901 AK Zevenaar. 

Jullie kunnen deze dag ook gewoon gezellig binnen wandelen en de kaarten die ik bij mij heb bekijken. Hebben jullie vragen, stel ze gerust.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke

3 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Zo ontzettend mooi dit Ineke !!
Heel veel plezier weer zaterdag ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Anoniem zei

Gaaf gaaf en nog eens gaaf!!!
Al veel over je gehoord en/of gezien, eindelijk je blog gevonden en volger geworden...:-)
Je kaarten zijn SUPERSSS!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Marleen zei

Hoi Ineke,
Ik ben via, via op je blog gekomen en heb even rondgesnuffeld. Wat veel moois. Echt prachtige zijn de kaarten die je maakt!! Alles klopt tot in de kleinste details, heel knap.
Ben natuurlijk gelijk je volger geworden.
Vast een fijn weekend en groetjes,
Marleen
http://handmadebymarleen.blogspot.nl/