Pagina's

zondag 31 augustus 2014

Friendship

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien die ik gemaakt heb voor het blog van Papicolor. Het is een Fold kaart geworden en natuurlijk weer met het mooie designpapier. Ik kan er geen genoeg van krijgen.


Ik heb de volgende papiersoorten van Papicolor gebruikt:

~ Cardstock Barok groot Zilvergrijs kleurnummer 02 ~
~ Cardstock Hart/bloem Zilvergrijs kleurnummer 02 ~


Ik heb voor deze kaart allemaal mooie stencils van JoyCrafts gebruikt.


Werkwijze van de kaart:

* Snij zilvergrijs 30 x 30 cm
* Ril het midden op 15 cm
* Draai je karton een kwartslag en ril op 7,5 en 22,5 cm
* Snij aan beide kanten de bovenste 7,5 cm weg
* Maak de flapjes aan de onderkant allebei rond
* Werk je kaart af met randjes, kant, bloemetjes en tekststempel


Hierboven zie je de binnenkant. Het bovenste gedeelte vouw je ook naar binnen en de ronde flapjes naar elkaar toe. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.


Ik wens jullie allemaal weer een fijne dag en veel liefs toe.

Groetjes Ineke
.

10 opmerkingen:

nans'creablog zei

Prachtige kaart Ineke.

Groetjes,
Nans

Stephi zei

Its like travel back in time. So Lovely colours and Nice design

Erica ♥ zei

Wat een schitterende kaart, mooi papier,
en te gek model en details, super ☺
Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Unknown zei

Wat een prachtige kaart, en zo mooi van kleur,
Lieve groetjes Lisa

Danoesja zei

Hoi Ineke
Wat is dit weer een schitterend kaartje, erg leuk is het modelletje, die ga ik ook eens proberen te maken.
Het papier is ook erg mooi.
Het was superleuk om je weer eens te zien.
Liefs, Danoesja

Malika zei

Echt een super mooie kaart hoor

Malika

Ghea zei

Wow wat een TOPPERTJE schitterend DP papier heb je gebruikt, mooie details gewoon een prachtig geheel TOP Ineke......Liefs Ghea

Cards en Box bij Lady M zei

het is echt een plaatje groetjes maartje

Veerle zei

Prachtige kaart met hele mooie kleuren.
Gr Veerle.

Liesbeth zei

Prachtig kunstwerkje weer Ineke.
groetjes liesbeth