Pagina's

woensdag 25 juni 2014

Baby Boy

Hallo allemaal,

Hier ben ik vandaag  met nog een creatie voor jullie. Ik heb nog een leuke babykaart gemaakt afgelopen week en die wil ik ook graag aan jullie laten zien.


Ik heb gebruik gemaakt van allemaal mooie materialen van JoyCrafts


Ik heb een soort fotolijstje gemaakt met de mooie mallen van Lin en Lene



De typewriter letters passen weer mooi in de mooie border.

Gebruikte materialen zijn:

Linnenkarton  8099/0002
Paperblok 6011/0024
Lin en Lene stencils 1201/0004, 1201/0020, 1201/0088 
Stencil bloemen 6002/0024 
Stencil takje 6002/0263 
Clearstamps 6410/0078, 6410/0032 
Artificial flowers 6370/0053 
Ribbons Handmade 6300/0332

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke

11 opmerkingen:

nans'creablog zei

Een prachtige kaart Ineke.

Groetjes,
Nans

corryskaart zei

gossie wat een juweeltje van een kaart met al die mooie mallen
groetjes corry

Ju@nita zei

Mooi kaartje gave mallen heb je weer gebruikt toppie Ineke!

Cards en Box bij Lady M zei

wat een liefie en wat zijn dit mooie mallen groetjes maartje

Anita Meijer zei

Oh wat een lief en schitterend kaart Ineke, ik vind hem helemaal geweldig.
Liefs van Anita

Aartje zei

Prachtige kaart, hele mooie kleuren en schitterend zoals je het lijstje hebt gemaakt,
Groeten, Aartje

Antoinette Voorn zei

Gaaf kaartje met een beeldig plaatje!

Brawny x zei

This is the loveliest baby card I have ever seen. It is gorgeous. I adore the little gem feet. Wonderful! X

Anita van Merode zei

Prachtig weer!!! Hele mooie kaart.
Groetjes Anita

Marianne zei

Ziet er weer prima uit .
Liefs, Marianne

jolanda zei

lief kaartje