Pagina's

donderdag 13 februari 2014

In the Picture: Stempelllinnen


Hallo allemaal,

Deze week staat er bij JoyCrafts op het blog het stempellinnen in the Picture.
Je kunt op het blog zien hoe verschillend je er mee kan werken. Ik heb zelf een leuk plaatje uitgeprint op stempellinnen. en zoals je hier boven ziet is dit het resultaat geworden.

Ik heb gebruik gemaakt van allemaal mooie materialen van JoyCrafts zoals het mooie designpapier, dit komt uit paperblok 6011/0303.
De bakkerskar is een nieuwe mal en is heel leuk bij de bakery serie, dit is mal 6002/0305.
De bloemetjes die ik er in heb gebruikt komen van mal 6002/0024. In het midden heb ik een leuke brad gestoken, ook van JoyCrafts 6030/0005.

De garde, deegroller en het brood komen van de mallen 6002/0310 en 6002/0307.
Het leuke hoekje is een oudere mal van JoyCrafts, maar blijft zo leuk om te gebruiken. Dit is mal 6002/0032. Het leuke labeltje is mal 6002/0031. Het leuke takje is mal 6003/0263.

De tekst komt van Clearstamp 6410/0087.


Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe.
Dank jullie wel voor het langskomen en graag weer tot de volgende keer.

Heel veel liefs van Ineke


8 opmerkingen:

Cobie zei

Wat een Super mooie kaart heb je weer gemaakt Ineke!

Groetjes Cobie

Anny van der Meeren zei

Ineke, wat een schitterende kaart! Het plaatje wat je uitgeprint hebt is ook geweldig mooi.
Liefs Anny

Welkom bij Happy Stamper zei

wat een prachtige kaart weer zeg :) heel erg leuk :)

groetjes angelique

Deborah zei

Prachtige vintagekaart!
Liefs, Deborah

Henriëtte zei

Je kaart ziet er weer super uit Ineke, ik ga eens op zoek naar dat leuke hoekje dat je hebt gebruikt ;-).

Liefs Henriëtte

roelie zei

mooi die plaatjes op stempelinnen

en mooi vintage kaartje zo


gr roelie

nans'creablog zei

Een prachtige kaart Ineke. Het plaatje is ook zo mooi en geeft een heel speciaal effect op het stempellinnen.

Groetjes,
Nans

Noriko zei

Geweldig mooi Ineke!
Heel leuk gedaan.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com