Pagina's

woensdag 1 januari 2014

Life is a Song


Goedemorgen allemaal,

Hier ben ik weer en ik wil jullie allereerst een heel gelukkig, gezond en creatief 2014 toewensen.

Ik hoop dat ik nog lang leuke creaties kan blijven maken voor jullie en dat ik nog lang van jullie creaties mag genieten..

Ik heb vandaag een kaartje voor jullie met de mooie muziekrand 6002/0272. Het mooie designpapier is van Studio Light. 


Ik heb bij deze kaart ook een hoekje gebruikt mal 6002/0172. Ook het hele leuke microfoontje een wat oudere mal van JoyCrafts (mal 6002/0092) heb ik hierbij gebruikt.


De leuke muziekrolletjes heb ik gemaakt van het designpapier uit paperblok 6011/0027.
De tekst komt van clearstamp 6410/0068. Het mooie kraft paper heb ik op de beurs gekocht bij 't Boekensteuntje.


Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en wens jullie allemaal een hele fijne dag toe.

Heel veel liefs van Ineke



11 opmerkingen:

Welmoed zei

Wat een prachtige kaart om dit nieuwe jaar mee te beginnen! Het past allemaal weer zo mooi bij elkaar.
Ook voor jullie een heel gezond, goed en creatief 2014 toegewenst!

Vriendelijke groet,
Welmoed

Tineke van der Linden zei

Voor jou en je gezin ook het allerbeste voor 2014.
Schitterend is je 1e kaart voor dit jaar. Het past alles zo leuk bij dit schattige plaatje.
Liefs Tineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Ineke, allereerst een heel fijn, gezond en creatief 2014. Wat een mooie binnenkomer voor het nieuwe jaar, ik ben er weg van, héle mooie opbouw, alles past perfect bij elkaar, dank je voor deze inspiratie....lieve groetjes Miranda

Karin Heiloo zei

Weer zo prachtig Ineke !!!
Love it!!!!
XX Karin

corryskaart zei

ziet er wonderschoon en romantisch uit, echt een bjoetie!!
groetjes van corry

Erica ♥ zei

Wat een prachtig mooie kaart !

Een heel goed begin van het nieuwe jaar
met heel veel leuke dingen en knutselen.
De allerbeste wensen voor 2014,
op een mooi en creatief jaar ☺

Veel liefsss van Erica ☼

Anoniem zei

Wat een prachtig gecombineerd geheel, super leuk gedaan zeg.
Groetjes Joke

Marianne zei

Ziet er prachtig uit en de beste wensen voor 2014.
Liefs, Marianne

nans'creablog zei

Wat is dit weer een beauty Ineke. Ik vind 'm supermooi.

Groetjes,
Nans

Henriëtte zei

Wat een prachtige kaart weer Ineke, alles past zo mooi bij elkaar.
Jij ook de allerbeste wensen voor 2014 toegewenst met iedereen die je lief en dierbaar is.

Liefs Henriëtte

Anneke zei

hoi Ineke.
ik wens jou en je gezin een fantastisch en gezond 2014.
ik heb meteen even naar je laatste kaarten gekeken en wat zijn ze allemaal weer super mooi.
de kaart waar jij op gereageerd had was een canvas wat ik heb gemaakt.
nu ben ik gastdesigner voor Marianne Design.
fijne week meisje en liefs van An