Pagina's

vrijdag 13 december 2013

Challenge bij Miekelotte

Hallo allemaal,

Ik wil jullie even vertellen dat er vorige week een hele leuke challenge van start is gegaan bij Miekelotte.
De opdracht is:

~ Kerstornament ~

En dit is mijn bijdrage geworden,


Ik heb een doosje van Kymia gepimpt met allemaal mooie mallen.


Bovenop het doosje heb ik een halve kerstbal geplakt. Dit had ik een tijdje geleden gezien bij Miranda  Ik vond het zo leuk, ik heb alleen iets anders gemaakt.




Het is dus een echt kerstdoosje geworden. Gaan jullie eens op het blog kijken bij Miekelotte, naar de mooie creaties van de andere DT dames en doe gezellig met ons mee.

De challenge loopt tot 3 januari 2014.

Ik wens jullie nog een hele fijne avond, dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer maar weer.

Liefs Ineke

6 opmerkingen:

Henriëtte zei

Wat heb je dat weer leuk verzonnen en schitterend gemaakt.

groetjes Henriëtte

nans'creablog zei

Een supermooie creatie Ineke. Leuk idee zo met die halve kerstbal.

Groetjes,
Nans

Sylvia zei

Wow, Ineke dat ziet er súper uit!! Schitterende kleuren.
Groetjes Sylvia

Unknown zei

Wat een schitterend doosje heb je gemaakt!

Groetjes, Priskilla

Anita Meijer zei

Prachtig Ineke, ziet er supermooi uit.
Liefs van Anita

dutchievera zei

Hallo Ineke, wat goed gedaan. Ik ben dol op versierde dozen en alle andere altered art. Deze doos is echt een droom. Groetjes, Vera