Pagina's

zondag 2 juni 2013

Uitslag Candy

Hallo allemaal,

Jullie hadden nog de uitslag te goed wie de Candy heeft gewonnen.

Dit is geworden:


Zij schreef:

"Hoi Ineke, ik volg je blog en er staat een link in m'n sidebar . Ik vind je candy heel goed gekozen. Alhoewel ik het niet gemakkelijk vind om de juiste balans te vinden voor rouwkaarten, hebben we deze natuurlijk af en toe nodig. Ik zou het super vinden om deze mooie, Nederlandstalige teksten te winnen! Groetjes, Annelies"

Annelies van harte gefeliciteerd, wil je je adres naar mij toesturen op mijn email adres inekeb.5@gmail.com dan kan ik je de stempelset deze week opsturen.

Verder wil ik iedereen hartelijk bedanken voor het mee doen met deze Candy. Hou mijn blog goed in de gaten want ik hoop zeer binnenkort weer een candy weg te geven.

Ik wens jullie allemaal nog een fijne avond en veel liefs toe








5 opmerkingen:

Corrie zei

Gefeliciteerd Annelies
Ineke bedankt voor de kans op deze prachtige tekst stempels

groetjes Corrie

Annelies zei

Super om dit berichtje te lezen! Heel erg bedankt Ineke! Ik heb je net een mailtje gestuurd. Groetjes, Annelies

Hanny zei

Annelies gefeliciteerd met deze leuke prijs en Ineke wat fijn dat je dit gedaan hebt en ik mee mocht doen.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Cinderella zei

Annelies van harte gefeliciteerd en Ineke leuk dat je een candy hebt weggegeven
Een fijne avond
Cinderella

Tineke van der Linden zei

Gefeliciteerd Annelies!
Ineke, bedankt voor de kans.
Groetjes Tineke