Pagina's

maandag 27 mei 2013

CHALLENGE #57

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag is er weer een nieuwe challenge begonnen bij IAMC.

De opdracht is deze keer:

~ Alles mag.... ~
~ Gebruik een Magnolia stempel (Edwin of Tilda) ~

Dit is mijn kaart geworden


Ik heb voor deze kaart de Bingo stempels van Noor! Design gebruikt 6410/0029


Ook heb ik de mooie swirl 6002/0163 gebruikt samen met het mooie hart 6002/0082.



Het designpapier is van Kaisercraft.

Ga snel eens kijken op het blog van IAMC naar de mooie creaties van de andere DT leden.

Ik wens jullie allemaal weer een hele fijne dag en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke




13 opmerkingen:

Hanny zei

Wat een mooi kaartje, wel zielig dat tilda de waterpokken heeft hihi.
Fijne dag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig kaartje Ineke.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Riet zei

Wat een prachtige kaart Ineke.

Liefs Riet.

jolanda zei

hele mooie kaart

Chantal zei

Wat een geweldig mooie kaart met supermooie details! Schitterende DT-bijdrage Ineke!

Richtsje zei

Het is een prachtig kaartje Ineke, leuke details, hele fijne kleuren, echt helemaal top!

Groetjes Richtje

Moni Agila zei

Schitterende kaart. Wel zielig voor Tilda, want die moet nu in quarantaine en mag niet naast de andere kaarten staan. Voor je het weet zitten ze allemaal vol met waterpokken.

Noriko zei

Je kaart is super geslaagd Ineke.
Deze stempels zijn ook helemaal geweldig om mee te werken.
Ik zeg hij is weer TOPPIE!!

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Cobie zei

Het is weer een prachtige kaart Ineke!

Groetjes Cobie

Anita Meijer zei

Wat heb je dit weer supermooi gemaakt Ineke, ik vind het prachtig.
Liefs van Anita

Unknown zei

Wat een plaatje weer!

Ursula Alice Stegmann zei

Wie lustig und wie herzlich!!!
Liebe Grüsse, Ulla

lenny zei

Super gaaf mooi gemaakt Ineke
gr lenny