Pagina's

dinsdag 2 oktober 2012

Season's Greetings



Hallo lieve bloggers,

Ik laat jullie vanavond nog een kaartje zien die ik gemaakt heb met de schitterende mallen van Noor! Design.

Ik heb gebruik gemaakt van de mooie borduurmal 6002/2012.
Ik heb deze geborduurd met Chrissie Garens.

Verder heb ik de mooie mallen 6002/0133 en 6002/0136 gebruikt.

Het mooie designpapier is van Pion. Het schitterende vintageplaatje komt bij Gerda's Hobbyshop vandaan.

Ik wens jullie voor straks welterusten en slaap lekker.




11 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Zo hee die is mooi zeg, wat een prachtige
kleurencombi, en leuk die borduurmal.
Hoe heb je die strik zo mooi gekregen ?

Grtjs Erica.

Fleur zei

This is just so pretty, I love the soft colours you have used
HUGZ Fleur xXx

Marjan zei

Heel mooi Ineke !

Groetjes, Marjan

Marianne zei

Beeldschoon!!!!!!!!!!!
Liefs, Marianne

Stempelhexe zei

Hallo Ineke,

was für eine wunderschöne KArte.

LG
Ulla

Ilonka zei

Wat een supermooie kaart beeldschoon zeg !!

Groetjes Ilonka

Chantal zei

Wauw wat is dit weer mooi Ineke!

Lenie Hempen zei

Het is weer een pracht Ineke.
Echt schitterend mooi.

Gr Leny Hempen

Aya zei

Hoi Ineke,

Prachtig gewoon!!
Liefs Aya

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ineke.

Liefs Riet.

jolanda zei

mooi kaartje