Pagina's

dinsdag 10 juli 2012

Roses


Hallo lieve bloggers,

Allereerst wil ik jullie hartelijk bedanken voor de reacties op mijn vorige blogpost, Dank jullie wel!!

Ik laat jullie vandaag weer eens een kaartje gezien die ik gemaakt heb met een van de nieuwste mallen van Mariannedesign. (LR0236)
Deze schitterende mal is ontworpen door Anja van Laar. Ik vind hem heel erg mooi en heb deze dubbel uitgestanst.

Het designpapier is van Piondesign en het mooie plaatje komt van een knipvel van Mattie. (MB0134)
Heel eenvoudig.

Ik ben weer benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Ik wens jullie nog een fijne dag toe.


14 opmerkingen:

Cobie zei

Schitterende kaart heb je gemaakt, Ineke!!

Groetjes Cobie

Unknown zei

De mal heb ik eerder gezien, hij is prachtig! Mooi met die bloemen en dat achtergrondpapier.

Groetjes, Priskilla

DOROTHY MADEREEL zei

Hoi Ineke,

Wat een prachtige mal is dit he. Ik heb hem ook net voor de vakantie binnen gekregen en er gauw nog even een paar uitgestanst voor de vakantie. Je heb er een plaatje van gemaakt hoor.
Lieve groet van mij,
Dorothy

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ineke,mooi plaatje en papier.
Wat zijn die mallen toch weer prachtig.
Heb er ook een kaartje meegemaakt.

Liefs Riet.

hennie zei

Schitterend Ineke!!!
Ik mag ook met die mooie mal aan de slag.
Liefs hennie.

Marianne zei

Schitterend gedaan ineke.
liefs, Marianne

Jopie zei

Erg mooi gedaan en wat een prachtige mal is dit.
groeten jopie

Anny van der Meeren zei

Ook deze kaart is weer erg mooi Ineke
Groetjes Anny

Tineke van der Linden zei

Oohh...wat een schitterende kaart Ineke!
Groetjes Tineke

Ankie vd Polder zei

Super chique Ineke! Groetjes, Ankie

Ursula Alice Stegmann zei

Hallo Ineke,eine superschöne Karte,so edel.
Liebe Grüsse, Ulla

lenny zei

Heel mooiiiiiiii Ineke
gr lenny

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje
Groetjes Margreet

Chantal zei

Wat heb je de mal prachtig gebruikt op deze kaart! Supermooie kaart ook! Lieve groetjes, Chantal