Pagina's

dinsdag 20 februari 2018

Kusjes

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien die ik gemaakt heb met het prachtige papier van Papicolor.


Voor de basis heb ik een nieuwe shapemal van Dutch Doobadoo gebruikt. 

De volgende papiersoorten heb ik voor deze kaart gebruikt:



Dit is de basis waarmee ik ben begonnen. Je tekent de mal op de achterkant van je bruine papier na en snijdt of knipt deze uit


Daarna teken je de binnenkanten van de mal na en snijdt of knipt deze ook weer uit.


Hier liggen ze los op elkaar.


Ik heb de losse gedeelten bewerkt met een embossingmal, zo zie je wat een mooi effekt dit geeft aan je papier.


Onderstaande snijmallen heb ik gebruikt voor de afwerking van de kaart.


En hier ze je de kaart. Het model is een swingkaart.


Ik heb mooie snijmallen van CraftEmotions en Mariannedesign gebruikt.



hier nog even het middelste gedeelte.



Dit was weer mijn kaartje voor vandaag. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en wens jullie een hele fijne dag.



3 opmerkingen:

Unknown zei

Prachtig Ineke , en wat weer een goeie uitleg.
Groetjes Marian.

Joke zei

Wat een prachtige kaart is dit weer Ineke. Ik geniet ervan om naar te kijken. Ik vind deze embossingmal ook zo mooi en natuurlijk. Mag ik vragen waar deze mal van is?
Groetjes Joke

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart en goed uitgelegd! Groetjes Betha