Pagina's

donderdag 22 februari 2018

Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch

Hallo allemaal,

Vandaag beginnen de knotsgekke kaartendagen in Den Bosch. Natuurlijk in de Brabanthallen.
Jullie kunnen mij vinden op standnummer 206 bij Hobbyvoordelig. Daar mag ik een leuke workshop geven.

Wat het is verklap ik nog niet, maar het is erg leuk!!!


Hier zien jullie een kleine sneak van de workshop. Kom dus gerust naar ons toe. Er zijn leuke aanbiedingen. Dus wie weet zie ik jullie vandaag, morgen of zaterdag op standnummer 206 bij Hobbyvoordelig in Den Bosch.

Liefs Ineke





2 opmerkingen:

Caroline zei

Het ziet er nu al mooi uit in die kleuren.
Nicolette en ik komen morgen bij je kijken hoor!
Groetjes Caroline

Jannie den Butter zei

Prachtige kleuren zijn dit Ineke!
Gezellige dagen en succes hoor!
Misschien kom ik zaterdag ook.
Groetjes Jannie