Pagina's

vrijdag 16 februari 2018

Have a nice day

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik een paar weken geleden al heb gemaakt. Ik heb voor deze kaart mooie bloemen gestanst van foam.


De basis is van Kraft karton en anjerwit. Ik heb op deze kaart verschillende bloemen van LeCreaDesign, Crealies en Mariannedesign gebruikt.


De mooie swirl is van CraftEmotions snijmal 115633/0506. 


De hoekjes komen van snijmal LR0484 van Mariannedesign. De ronde mal onder de bloemen komt van snijmal LR0388, ook van Mariannedesign.


De tekst komt van Studio Light vellum CS03.


Dit is mijn kaartje voor vandaag. Ik wens jullie een fijn weekend en veel liefs toe.

Groetjes Ineke



6 opmerkingen:

Unknown zei

Wowww prachtige kaart met mooie bloemen 😍😍

Aartje zei

Geweldig, wat een prachtige kaart!
Groeten, Aartje

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooie kaart!Groetjes Betha

Cards en Box bij Lady M zei

Mooi kaartje en de bloemen erop zijn prachtig groetjes maartje

Jannie den Butter zei

Wat een super gave kaart Ineke!
Prachtig zijn de bloemen,heel mooi!
Een goede zondag!
Groetjes Jannie

Crea-Mo's Cards & More zei

Wauw prachtig weer😍😍