Pagina's

woensdag 21 februari 2018

Birds.....

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo die volgende week uit komt. Wat een leuke mal is dit weer,


Ik heb voor deze kaart mooi designpapier van stamperia gebruikt, ook de mooie vogels zitten in dit mooie blok met designpapier. 


De mooie bloemen zijn van Leane en zijn met foam gemaakt. De mooie takjes zijn van CraftEmotions en komen van snijmal 115633/0355.

Aan de zijkanten heb ik een mooie rand van Mariannedesign verwerkt. Dit is snijmal LR0455.



De nieuwe mal van Dutch Doobadoo is shape mal 470.713.323 Card Art Locks.


Hier zie je de losse vakjes in het midden.


Dit is mijn kaartje voor vandaag. Ik wens jullie allemaal een fijne dag en tot de volgende keer maar weer.

Liefs Ineke

2 opmerkingen:

Jannie den Butter zei

Het is een dotje je kaart Ineke!
Wat een prachtige mal is dit.
De vogels en de bloemen ook.
Het is net een schilderijtje.
Groetjes Jannie

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooie kaart Ineke en wat een prachtig designpapier is dit! Groetjes Betha