Pagina's

vrijdag 17 november 2017

Winter

Hoi, hoi allemaal,

Een beetje eentonig maar daar ben ik weer met een winterkaartje. Gewoon heel leuk om te maken. Ik heb voor deze kaart een mooie mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Het is de shape art heart tag nr. 470.713.153.


De mooie ovale snijmal is van Mariannedesign LR0485. Deze heb ik gestanst met het mooie parelmoer karton van CraftEmotions 001280/0145 kleur champagne.


Het woordje winter is snijmal 115633/0203. 


De mooie kerstbloem is van Mariannedesign snijmal LR0435. De mooie dennentakken komen van snijmal 115633/0180.

 Het mooie plaatje is van Syta van Gelderen knipvel 170506.
De houten sterren zijn van CraftEmotions 811500/0332. De druppeltjes in de bloemen lijken net plaksteentjes maar komen uit een heel leuk flesje van Nuvo 

Het is de glitter drops silver moondust art.nr. 309902/0756, de sneeuwvlokjes op het plaatje komen komen van de Chrystal drops Ivory seashell 309901/0675


Dit was mijn kaartje weer voor vandaag. Ik hoop dat ik jullie er mee heb kunnen inspireren. Ik wens jullie nog een hele fijne avond toe. 

Liefs Ineke

6 opmerkingen:

Cobie zei

Schitterend!
Groetjes Cobie

Suzan zei

Vindhem prachtig Ineke, zo mooi met dat vogeltje!
Groetjes Suzan

Caroline zei

Prachtig met dat parelmoer papier!
Groetjes Caroline

Sopkokkie zei

Wauw wat een gaaf kaartje Ineke

Joke zei

Dit is weer een super gaaf geheel. Erg mooi die waterdruppel.
Groetjes Joke

Jannie den Butter zei

Helemaal niet eentonig is je kaart Ineke!
Ik ben er weg van ,wat een leuk model.
En wat heb je er een prachtige kaart van gemaakt.
Groetjes Jannie