Pagina's

woensdag 23 augustus 2017

Fijne Feestdagen en Noor! Design demo

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien die ik a.s. vrijdag 25 augustus bij me heb op de demo bij Gerda's Hobbyshop in Putten. Ik mag daar weer een demo geven met de mooie artikelen van Noor! Design. Er zijn gezellige actiedagen bij Gerda. 


Ook het nieuwe magazine nummer 13 is vandaag leverbaar.  Ik mocht weer meewerken met dit magazine en vond het super om te mogen doen. Ook zijn er weer 10 nieuwe knipvellen leverbaar. Dat alleen is al een feestje.



De basis van de kaart is gemaakt met een shape mal van Dutch Doobadoo. Ik heb voor deze kaart de mooie nieuwe ronde mal 6002/0933 gebruikt



Fijne Feestdagen komt van stencil 6002/0924.


De mooie kerstbloemen komen van stencil 6002/0584 One of a Kind Kerstset. De takjes komen van stencil 6002/0924. Het sierlijke takje komt van stencil 6002/0939. Het mooie plaatje is knipvel

 

Jullie kunnen mij a.s. vrijdag vinden aan de Molenstraat 7 bij Gerda's Hobbyshop. We beginnen om 10.00 uur tot en met 16.00 uur. Tot vrijdag.



3 opmerkingen:

Nicolette zei

Wauw, Ineke wat een super gave kaart heb je weer gemaakt. Echt super! Veel plezier bij de demo!

Lieve groet, Nicolette

Unknown zei

Wat weer een prachtige kaart Ineke!

Unknown zei

Wat weer een prachtige kaart Ineke!