Pagina's

maandag 22 mei 2017

10 vingertjes, 10 teentjes

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullieeen kaartje zien die ik gemaakt heb voor het blog van Papicolor. Ik heb weer gewerkt met prachtige papiersoorten van Papicolor.


Ik heb een leuke nieuwe mal van Dutch Doobadoo,die deze week uitkomt gebruikt, de vlieger. Het is de Dutch Doobadoo Card Art Kite. Zoals je hieronder kunt zien, zijn dit de materialen die ik gebruikt heb als basis voor de kaart. De ovale mal is van Noor! Design stencil 6002/0639.


Het leuke plaatje komt uit stansblok 6011/0384. Hieronder heb ik de basis los op elkaar gelegd.



Ik heb de blauwe stukje van de vlieger met een embossingmal bewerkt zodat je een eigen achtergrond papier hebt.



Ik heb de volgende soorten papier gebruikt:



Een eenvoudige kaart om te maken met mooi papier. De banner is mal 6002/0386 en de tekst komt van clearstamp 6410/0410.


Wat bloemetjes erbij....








4 opmerkingen:

Cobie zei

Leuk gedaan Ineke!
Groetjes Cobie

Jannie den Butter zei

Wat een prachtige vlieger Ineke!
Heel erg mooi gemaakt !!
Groetjes Jannie

Caroline Cards zei

Erg mooi Ineke!
groetjes, Caroline

Hetty zei

Wat een super leuk idee deze vliegerkaart
Heel erg mooi!

Groetjes Hetty