Pagina's

zaterdag 22 september 2018

Fijne verjaardag

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een creatie zien gemaakt met een mooie mal van Dutch Doobadoo. Ik heb nu een doosje gemaakt met shape mal de Dutch Box Art Selfclosing A4 art.nr. 470.713.048.


Ik heb de basis gemaakt van Kraft karton met mooi designpapier van Pion. Het doosje is heel leuk om te maken en je kunt er een kleinigheidje in doen om weg te geven.



Een bijpassend plaatje in de mal, een vlinder en wat bloemetjes en je hebt een heel leuk doosje.



Je moet het doosje goed rillen en vouwen dan komt hij goed in model.


Dit is weer mijn creatie voor vandaag. Ik hoop dat ik jullie hier weer mee heb kunnen inspireren en wens jullie een fijne dag.

Liefs Ineke



3 opmerkingen:

Cobie zei

Mooi gedaan Ineke!
Groetjes Cobie

JanniedenButter zei

Prachtig doos je is dit Ineke!
Heel leuk om kado te doen.
Ziet er heel gezellig uit!
Groetjes Jannie

Clipping Solutions zei



The information given by you is really very helpful.Thank you so much.


clipping path service

Photo Retouching Services
raster to vector conversion service