Pagina's

zondag 7 januari 2018

Hoera Een Baby

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien met het mooie papier van Papicolor. Wat blijft dit papier toch mooi om mee te werken.



Ik heb voor deze kaart mooie mallen van Dutch Doobadoo gebruikt. De snijmallen zijn van Mariannedesign en CraftEmotions.

De volgende papiersoorten heb ik gebruikt van Papicolor:



Deze materialen heb ik bij elkaar gezocht en heb sommige delen vast op maat gesneden.


Daarna teken je de mallen na en snijd of knip ze uit.


De rose stukken papier heb ik bewerkt met een embossingfolder.


Ook heb ik alle delen bewerkt met distressinkt.


Het plaatje van Gerda's Hobbyshop op maat gebracht met de snijmal.



Verder de kaart versierd met pareltjes, vlinders en kroonpennen.







Dit is weer mijn kaart voor vandaag. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en dank jullie wel voor het langskomen.





7 opmerkingen:

Rikie Lansink zei

Hallo Ineke

Wat een super mooie kaart is dit.

Groetjes Rikie

scraphobby zei

Wat een prachtige kaart en wat een leuk idee om kroonpennen te gebruiken als lijfjes voor de vlinders

Caroline zei

Wat een prachtig geheel Ineke!
Groetjes Caroline

Judith van Nuland zei

Wat een schatje

Joke Mulder zei

Prachtig Ineke. Ben je vrij geweest tussen kerst en nieuwjaar?

Jannie den Butter zei

Beeldschoon kaartje Ineke!
Schattig plaatje,mooi papier.
Leuk dat je delen hebt geembost.
Heel mooie combinatie.
Groetjes Jannie

Aartje zei

Schitterende kaart Ineke en de embossingfolder geeft het papier net iets extra's. Heel mooi.
Groeten, Aartje