Pagina's

donderdag 14 december 2017

Prettige Feestdagen

Hallo allemaal,

Ik laat jullie vandaag een eenvoudige kerstkaart zien met wit en goud met mooie materialen van CraftEmotions.


 Ik heb gebruik gemaakt van het mooie parelmoerkarton (goud) van CraftEmotions artikelnummer 001280/0130. De bloemen heb ik gesneden uit glitter karton Gold dust 001296/9940. Ook de mooie sterbloem heb ik weer gebruikt en is snijmal 115633/0178 en de mooie dennentakken eronder komen van snijmal 115633/0180.


De andere leuke takjes bij de bloemen komen van de Sizzix Thinlights diesets Holiday Greens mini artikel nummer 115666/1597.


De tekst van Prettige Feestdagen komen van snijmal 115633/0303. De embossingfolder die ik gebruikt heb is van Mariannedesign en is DF3419. Het mooie vierkante kader heb ik gesneden van een Crealies snijmal Crea-Nest-Lies XXL 22.


Dit is mijn kaartje voor vandaag. Ik wens jullie allemaal een fijne avond en voor straks welterusten.

Liefs Ineke


5 opmerkingen:

lenywim35 zei

Prachtige kaart Ineke. Ook jou en Meeuwis wensen Wim en ik heel prettige feestdagen en een gezond2018. grts leny

Jannie den Butter zei

Je kaart is heel mooi Ineke!
Ondanks eenvoud is hij prachtig.
Groetjes Jannie

Cards en Box bij Lady M zei

Wat is dit mooi groetjes maartje

Caroline zei

Heel mooi Ineke!
Groetjes Caroline

jokes-hobbyhof zei

Mooi Ineke, voor jullie ook e allerbeste wensen!

Liefs Joke