Pagina's

dinsdag 12 december 2017

Christmas

Goedemorgen allemaal,

Hier ben ik weer met een kaartje die ik een tijdje geleden maakte nadat ik zo'n leuk kaartje had gezien van Janet Blaauw. Ik heb dit kaartje gemaakt met mooie materialen van CraftEmotions.


Ik heb het mooie karton van Tonic voor deze kaart gebruikt, het ronde gedeelte komt van embossed karton golden leaves 001296/9827 en het stukje op de achterkant is Welsh gold 001296/9942.


De mooie sterrenrand is van Mariannedesign en is snijmal CR1293. de ronde snijmallen met stiksteekjes zijn van Crealies Crea-Nest-Lies XXL21. Ik heb 2 soorten bloemen gebruikt. Allereerst de sterrenbloem snijmal 115633/0178 van CraftEmotions en de snijmal LR0435 van Mariannedesign.


De mooie varen takjes zijn van Mariannedesign en komen van snijmal LR0403. De mooie hulstblaadjes komen van een snijmal van CraftEmotions 115633/0174.

Ook de leuke lantaarn is van CraftEmotions en is snijmal 115633/0198. Ook de leuke hart en ster-stekers met bloem zijn van Mariannedesign en komen van de snijmal COL1441.


Gewoon heerlijk om te maken, ik wens jullie allemaal een fijne dag en tot de volgende keer maar weer.

Liefs Ineke. 

4 opmerkingen:

Cards en Box bij Lady M zei

Wat een prachtig kaartje het ziet er weer heel mooi uit groetjes maartje

mtfrieda@gmail.com zei

Ze is weer prachtig Ineke ...

Unknown zei

Wat een mooie kaart weer Ineke!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw dit is zó móói Ineke. Wat een beauty...
Lieve groetjes Miranda