Pagina's

woensdag 11 oktober 2017

Winter Wonderland en demo Hobby Hoeve

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie een tri-shutter card zien gemaakt met mooie materialen van Noor! Design.
Ik heb deze kaart a.s. zaterdag 14 oktober bij me op de demo in Hoeven bij Hobby Hoeve


De basis heb ik gesneden uit metallic karton van Joycrafts en het mooie designpapier uit paperpad 6011/0516.


Het plaatje komt uit een knipvellen set van Noor! Design 6013/0340 en is geplakt op de mooie mal 6002/0639. Daar achter vinden jullie de mooie mal 6002/0910 met winter wonderland.
De mooie takjes passen hier ook zo mooi bij. Dat is stencil 6002/0941.


Aan de zijkanten heb ik de mooie rand 6002/0911 gebruikt. De losse sterren komen uit de One of a Kind 6002/0583.


Hobby Hoeve kunnen jullie vinden aan de Bovenstraat 9 in Hoeven, ik ben er vanaf 10.00 uur tot en met 16.00 uur. Zie ik jullie daar? Ik heb er weer zin in.




5 opmerkingen:

Ela zei

Prachtig in dit winterse grijs met een vleugje rood! De sterren spatten je tegemoet, lijkt wel 3D, heel mooi geheel. Groetjes Ela

Rosina zei

PRACHTIG is dit kaartje Ineke...alleen zoooo jammer want Hoeven is heel dichtbij voor mij....Maar wij hebben een fietstocht gepland naar de molens van Kinderdijk..veel succes met je demo...
groetjes Rosina

Jose zei

Een mooie kaart in deze tinten. Grt Jose

Jannie den Butter zei

Je kaart is weer super mooi Ineke!
Ziet er ingewikkeld uit,knap hoor.
Groetjes Jannie

Anita van Merode zei

Helemaal vergeten om langs te komen in Hoeven. Het was ook zo heerlijk weer! Volgende keer beter. Je kaarten zijn prachtig! Geniet er altijd volop van. Lieve groetjes Anita