Pagina's

donderdag 19 oktober 2017

Beurs Harderwijk Gerda's Hobbyshop demo en boekje

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer met een kaart. Ik heb deze kaart a.s. zaterdag 21 oktober bij me op de Hobbybeurs in Harderwijk. Ik mag daar een demo verzorgen. 


De kaart is gemaakt met de nieuwste materialen van Noor! Design en een prachtig plaatje van Gerda knipvel GH3345.


Ook het designpapier is van Noor! Design.


Ook zal onderstaand boekje te koop zijn op deze dag. Ik mocht voor dit boekje 10 kaarten maken samen met de dames uit het vaste team van Gerda, zoals Ankeline Bouman, Jacomine Lubbersen, Marjolein Wormsbecher en Ineke Verwaard. Ik ben er stiekem toch een beetje trots op dat ik dit mocht doen. Jullie kunnen het boekje HIER in de webshop vinden.


De beurs in Harderwijk is te vinden in Zalencentrum de Kiekmure, Tesselschadelaan 1 in Harderwijk. De entree en het parkeren zijn gratis. Dus kom gezellig naar Harderwijk vanaf 10.00 uur tot en met 16.00 uur.

Liefs Ineke


5 opmerkingen:

Odette's kaartenhoekje zei

Wat een prachtig kaartje weer Ineke, mooie vorm en prachtig van kleur ...
Gefeliciteerd met je bijdrage aan dit mooie boekje, maar je creaties zijn dan telkens zo wondermooi ....
Groetjes, Odette.

Jannie den Butter zei

Schitterend mooi is je kaart Ineke!
Wat een prachtige mallen zijn dit weer.
Leuk dat je mee mocht werken aan het boekje.
Groetjes Jannie

Unknown zei

Heel mooi Ineke!

Crealian zei

Ik was er niet.... je dus helaas gemist!
Maar heb wel het boekje bemachtigd! Erg mooi weer😘

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super! Erg leuk dat je met het boekje mee mocht werken! Groetjes Betha