Pagina's

woensdag 20 september 2017

Herfst en Noor! Design demo

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien met de mooie materialen van Noor! Design. Ik heb deze kaart natuurlijk bij me met de demo bij Hobbyvoordelig in Delft a.s. zaterdag 23 september.


Ik heb een harmonicakaart gemaakt en in plaat van ronde mallen heb ik nu met vierkanten gewerkt. Ook heel leuk en natuurlijk met de nieuwe prachtige materialen.



Ik heb allereerst de mooie paddenstoelen rand gebruikt stencil 6002/0970. Saar achter heb ik de grasrand 6002/0641 gebruikt.


Ook de mooie klimop stencil 6002/0456 blijft zo mooi om te gebruiken.


En kennen jullie George al? Het leuke wasbeertje? Dit is stencil 6002/0967. Ik heb hem verwerkt in de holle boom van stencil 6002/0966.


Ook het designpapier is nieuw en komt uit paperpad 6011/0540.


Komen jullie gezellig langs a.s. zaterdag bij Hobbyvoordelig in Delft. Hobbyvoordelig kunnen jullie vinden in winkelcentrum de Hoven in Delft. Vanaf 10.00 uur kunnen jullie bij mij terecht.




2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart Ineke! Groetjes Betha

Erni zei

eine ganz tolle Karte!! der Igel schaut so süß durch die verschiedenen Lagen. liebe Grüße Erni