Pagina's

dinsdag 5 april 2011

Happy birthday voor Tilda



Hallo lieve bloggers,

Daar ben ik weer met een lieve Tilda. Ik vind ze zo mooi en zo lief.
Het papier is van Wild Rose Studio - Kate Knight.

De vlinders, swearl, tag en blaadjes zijn van Magnolia. Ik heb een bloem gebruikt van Crealies. Ik heb Tilda weer ingekleurd met Distress inkt.

Ik hoop dat jullie de kaart weer leuk vinden.



Ook heb ik nog een leuk nieuwtje te melden. Jenine van Hobbyvision heeft me gevraagd om in het designteam te komen en ik vind het heel leuk om te doen.

Dus ook daar kunnen jullie regelmatig kaartjes van me verwachten.

Ik wens jullie allemaal voor straks welterusten en slaap lekker.

Heel veel liefs en groetjes van Ineke

32 opmerkingen:

Cobie zei

Wat een leuk en vrolijk Tilda kaartje Ineke!

Groetjes Cobie

Liefs Ineke zei

Dank je wel hoor Cobie.

Groetjes van Ineke

Caroline zei

Lief kaartje!!!

Groetjes Caroline

Janny zei

Wat een schatje Ineke,en wat een mooie kleurtjes bij elkaar.
De vlinder vind ik ook geweldig.
Liefs Janny

Noriko zei

Hoi Ineke,
Gefeliciteerd met je deelname aan het DT van Hobbyvision.
Lijkt mij ook erg leuk om te doen.
Ga je zeker volgen daar.
Je kaartje is weer enig, erg mooi van kleur.
Enja ze blijven erg leuk en lief.
Voor jou ook weltrusten en slaap lekker.
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Hetty zei

Wat een schatje is het en gefeliciteerd met je
DT schap

gr hetty

Unknown zei

Gefeliciteerd Ineke en succes gewenst in het team van jenine.
Je kaartje is weer prachtig lieve kleurtje heel mooi.

Liefs Suze

Unknown zei

Wow this is amazing I love it so different excellent job!!!!!!

Barb Hardeman zei

Gorgeous Side Step Stair card Ineke! Your coloring is delicious and your layout with embellishments is beautiful.
Barb in Central Texas

Christina C. zei

WOW...what a beautiful creation!!! Love, love the fabulous colors and Miss Tilda is absolutely GORGEOUS!

Riet zei

Ohhh wowwww Ineke,wat een schitterend kaartje,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs knuf Riet.xx

Liefs Ineke zei

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties.

Heel veel liefs van Ineke

Unknown zei

Van harte gefeliciteert Ineke met je DT schap
en je kaartje helemaal leuk
en wat een leuk papierrrrrrr

Liefs Nellie

KarinsArtScrap zei

nou ineke proficiat met je designteam schap.
je kaart is weer prachtig.

groetjes karin

Christa zei

super mooie kaart zeg, en geweldig dat je in het dt team komt bij hobbyvision , gefeliciteerd hoor groetjes christa

Tinie zei

Wat heb je er weer een schitterend geheel van gemaakt, ik geniet echt van jou kaarten, helemaal mijn smaak!!!

Groetjes Tinie

Scrappinangler zei

Wow! This is amazing! Your coloring is wonderful and as well as all of the details and layers!

Barb F zei

Gorgeous card!!! So very. Very pretty!!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat leuk Ineke dat je in het designteam van hobbyvision zit, gefeliciteerd.
je kaart is een plaatje, mooi het bloemenpapier.

groetjes jolande

arjette zei

Hoi hoi,

wat heb je dit weer ontzettend leuk gemaakt zeg!!! En in het dt van Hobbyvision, wat ontzettend leuk, gefeliciteerd en veel succes!!

gr. arjette.

Hanny zei

SUPER Tinus, en fgefeliciteerd!!! gr. Hanny
(kaartengallery)

Corine van der Zee zei

Van harte gefeliciteerd en dit is weer een super leuk en mooi kaartje!

Groetjes Corine

Agnes zei

Schitterend vind ik 'm!!
En ja, de Magnoliaatjes werken erg
verslavend ze hebben ook totaal iets anders dan welke andere stempel...
Succes met je DT opdrachten!
Liefs, Agnes

Lisandia zei

leuk dat u mee doet met mijn candy!

Marlies zei

Wat een super mooie kaart, heel leuk model! En van harte gefeliciterd dat je in de Dt komt van Hobbyvision!
groetjes, marlies

Eulanda zei

This is just GORGEOUS! Hugs!

Anoniem zei

Gefeliciteerd Ineke met het DT schap, en een schitterende kaart heb je gemaakt.

Groetjes Jannie

hennie zei

Je hebt talent Ineke!
Gefeliciteerd met de nieuwe verkiezing.
Wat is het toch grappig dat Michael zo heerlijk doorkomt als ik je blog bezoek. Ralph van Maanen had pech, die moest gelijk zijn lied staken. "Mary did you know", ik had hem nog maar 7 keer laten zingen.
Slaap lekker straks en liefs hennie.

Gretha zei

Wat een dotje zeg, erg leuk gedaan. Gefeliciteerd met je DTschap, erg leuk voor je.
Groetjes Gretha

Diane zei

Schitterende kaart zeg. En wat een leuk nieuws. Succes.

Groetjes,
Diane

cabio's craft corner zei

Gorgeous step card. Beautiful colored Tilda and lovely design :o)
Hugs,
Cabio

Sandy zei

Outstanding!!!!!
Sandy