Pagina's

donderdag 15 november 2018

Zullen we een sneeuwpop maken?

Hallo allemaal

Een tijdje terug maakte ik deze kaart voor CraftEmotions.


Ik heb voor deze kaart mooie materialen van CraftEmotions gebruikt. Allereerst de ticketmal snijmal SL116 van StudioLight. Ook de mooie tak met dennenappels is van Studio Light. 

Het mooie designpapier is van Craft&You, winterdream. Ik heb gebruik gemaakt van een leuk stempeltje van Kaat en Odey van CraftEmotions. Ook de leuke teksten komen hier vandaan.

De leuke takjes bij de hanger met schudmateriaal zijn van CraftEmotions en komen van snijmal 115633/0223.

Het leuke hangertje heb ik gesneden met een snijmal van Tonic het Die en blisterset 1810e.



Ik wens jullie nog een fijne avond en tot de volgende keer.



1 opmerking:

Hobby Hoogland zei

heb vanmorgen je kaartjes bewonderd bij Paulien , ze waren allemaal weer prachtig gemaakt.
groetjes Marjan.