Pagina's

maandag 12 november 2018

Joy to the world

Hallo allemaal,

Ik ben weer terug van een heerlijke knutselvakantie met mijn vriendinnen Marjolein, Cootje en Marian. Wat hebben we het gezellig gehad. Natuurlijk moesten we ook naar Gerda's Hobbyshop en CreabyBea. We hadden natuurlijk geen hobbyspullen genoeg. Gerda had afgelopen zaterdag het mooie designpapier van Maja. Daar heb ik onderstaande kaart mee gemaakt.


Ik heb voor deze kaart een mooi plaatje van Jelliedesign gebruikt en mooie materialen van Mariannedesign.


De blaadjes heb ik ingekleurd met versa magic.




De tekst is een stempel van studio light.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart

Heel veel liefs van Ineke

2 opmerkingen:

Caroline zei

Wat een prachtig papier Ineke! En wat een mooie kaart heb je ervan gemaakt.
Heerlijk hoor om zo met elkaar op knutselvakantie te zijn!
Leuk dat je zo goed geslaagd bent bij Gerda, je kan toch ook nooit genoeg hebben haha
Groetjes Caroline

gerrie zei

Wat een mooie kaart Ineke...je was afgelopen zaterdag net weg toen ik.ook nog fff Wat bij gerda ging halen ..wij zijn hier nog 1 week ..groetjes gerrie