Pagina's

woensdag 14 november 2018

Demo Pauline's Hobbyparadijs

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik a.s. vrijdag 16 november hoop bj me te hebben op de demo bij Pauline's Hobbyparadijs in Heerhugowaard. Jullie kunnen deze mooie winkel vinden aan de Middenweg 261a in Heerhugowaard. De demo begint om 10.00 uur tot en met 16.00 uur. Kom je ook gezellig bij Pauline langs a.s. vrijdag?


 Ik heb voor deze kaart mooie materialen gebruikt, zoals de mooie ticketmal van Studio Light.
Het is stencil SL115. Ook het mooie designpapier is van Studio Light en komt uit paperpads WT97 en 98.


De mooie ovaal is van Mariannedesign en is snijmal CR1446. De mooie uilen zijn van Mariannedesign en CraftEmotions 115633/0167. De bloem is van Leane en is van glitterfoam gemaakt. Deleuke takjes zijn van CraftEmotions en komen van snijmal 115633/0229.


Ik hoop jullie vrijdag weer gezellig te zien bij Pauline. Ik verheug me er weer op.

Heel veel liefs van Ineke

3 opmerkingen:

Caroline zei

Weer een pracht van een kaart Ineke!
Groetjes Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een plaatje heb je er weer van gemaakt Ineke. Prachtige combinatie dat ijsblauw/wit/kraft.
Lieve groetjes Miranda

Nicolette zei

Schitterende kaart Ineke.
Groetjes Nicolette