Pagina's

vrijdag 7 september 2018

Winter en demo Passe-Partout Cadeau-shop

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien, die ik a.s. zaterdag 8 september bij me zal hebben met de demo bij Passe-Partout Cadeaushop in Diepenveen. Jullie kunnen deze mooie winkel aan de Oranjelaan 69 in Diepenveen. Ik mag daar werken met de mooie materialen van CraftEmotions. Jullie kunnen mij daar vinden vanaf 10.00 uur tot 15.30 uur.



 Ik heb voor deze kaart als basis een Dutch Doobadoo mal gebruikt. De shape art The Dutch Fold Card Art Double Display nr. 470.713.329. Het designpapier kont uit paperblok Pretty Papers PK 9158. De mooie bloemen heb ik gemaakt van glitterfoam van Leane. De bloemen zijn gestanst met snijmal LR0546.


De blaadjes zijn van snijmal LR0547. Het plaatje komt van knipvel MB0177. De mooie ster is van CraftEmotions en is artikelnummer 115633/0818. Het konijntje is ook van CraftEmotions en is snijmal 115633/0141. Het hertje is van snijmal 115633/0173. Het frame waar het mooie plaatje in zit komt van snijmal LR0553. Het hertje is LR0514. Beiden zijn van Mariannedesign.


Ik vind het een heel leuk model om te maken. Misschien zie ik jullie morgen. Ik wens jullie in ieder geval een hele fijne avond en dank jullie wel voor het langskomen.

Liefs Ineke



1 opmerking:

Greg Prosmushkin zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.