Pagina's

zondag 9 september 2018

Herinneringen zijn voor altijd

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaar zien die ik gemaakt heb met een hele leuke mal van Dutch Doobadoo. Het is de Dutch Card Art Diamond 470.713.654.


Ik heb de bloemen gemaakt van foam en het mooie designpapier is van Stamperia. De bloemen komen van snijmal LR0546, de mooie ovaal van CR1446 en de blaadjes van LR0547. Allemaal van Mariannedesign.


Ik blijf dit een geweldig model vinden m te maken. De mooie vlinder is van CraftEmotions art.nr. 115633/0215. De tekst is van Anna Gretha design en kan je HIER vinden.


Ik wens jullie een hele fijne dag en ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart.

Liefs Ineke

3 opmerkingen:

Cobie zei

Prachtig!
Groetjes Cobie

Nicolette zei

Schitterende kaart Ineke.
Groetjes Nicolette

Sandra zei

Heel mooi !