Pagina's

zondag 26 augustus 2018

God Jul

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien die ik gemaakt heb voor CraftEmotions.


Deze kaart is gemaakt met mooie materialen van CraftEmotions en Studio Light.

Ik heb allereerst een ticketmal van Studio Light gebruikt. Het is snijmal SL96. Het mooie designpapier komt uit paperpad PPWT97. Het mooie plaatje komt van een mooi uitdrukvel EasyWT630. Het mooie ronde stencil rond het plaatje is van Studio Light. Deze komt van snijmal WT101. 

De mooie ster aan de zijkant heb ik gesneden van een snijmal van CraftEmotions en is art.nr. 115633/0818. Ik heb deze gesneden uit mooie soorten van het Tonic karton.

De tekst komt van clearstamp 130501/1891.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond en tot de volgende keer.





3 opmerkingen:

Caroline zei

Prachtige materialen heb je gebruikt, een heel mooi kaartje weer Ineke!
Groetjes Caroline

Ela zei

Prachtige kaart in dit modelletje. Mooie sterren heb je gemaakt, alles past mooi bij elkaar. Groetjes Ela

JanniedenButter zei

Super mooie kaart ,mooie mallen heb je gebruikt!
Groetjes Jannie