Pagina's

vrijdag 15 juni 2018

If Friends were flowers........

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik gemaakt heb voor CraftEmotions. 


Ik heb deze kaart gemaakt met een mooie mal van Dutch Doobadoo Spring card artikelnummer 470.713.669. Ik heb bij deze kaart het mooie designpapier van Studio Light gebruikt. Het is van scrapvel Scrapus 09.
De mooie ronde snijmallen zijn van Crealies en komen van de Crea-nest-lies XXL no. 7. 

De stempels zijn van Wild Rose Studio AS008. Ik heb deze ingekleurd met de Derwent Inktense Paint Pan travel set. 

De bloemen zijn van foam, De vlinders komen van snijmallen van CraftEmotions. Dit is snijmal 115633/0215. De takjes komen van snijmal 115633/0213.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag en dank jullie wel voor het langskomen.


1 opmerking:

Ela zei

Mooie kaart Ineke, wat een leuk model is dit. Groetjes Ela