Pagina's

zaterdag 16 december 2017

Winter

Hallo allemaal

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie iets te laten zien met het mooie papier van Papicolor.


Ik heb voor deze kaart de volgende papiersoorten van Papicolor gebruikt:

~ Papicolor Sensations Stripe A4 Zilver ~


En ik heb gewerkt met de embossingfolders van Mariannedesign en snijmallen van CraftEmotions.


Het blauwe karton is gesneden op 10,7 c 16,7 cm
Het witte karton op 10,2 x 16,2 cm en het zilver karton op 8,2 c 14,2 cm


Even de randjes bewerkt met een paperdistresser.


Ook de achtergrond met een embossingfolder bewerkt. 


Je kunt voor dit soort kaarten heel goed het metallic karton bewerken.



Heel eenvoudig te maken met dit mooie karton.


Dit was mijn kaartje weer voor vandaag. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en dank je wel voor het langskomen.

Liefs Ineke


3 opmerkingen:

Jannie den Butter zei

Beeldschone kaarten Ineke!
Wat een prachtige mallen zijn dit.
Vanmorgen mee in mijn handen gestaan.
Jammer, maar ga de mal nog wel halen.
Een goede zondag alvast.
Groetjes Jannie

Unknown zei

Heel mooi

Made by Nicolette zei

Embossing komt prachtig uit op dat zilver papier, hele mooie kaart!

Groetjes Nicolette