Pagina's

donderdag 14 december 2017

Kerst......

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie 2 lantaarntjes zien gemaakt met het mooie parelmoer karton van CraftEmotions. De lantaarntjes zijn gemaakt met een snijmal van Mariannedesign.


Het zilver parelmoer karton is artikelnummer 001280/0150, het goudkleurige is artikelnummer 001280/0130 en het witte karton s artikelnummer 001280/0145 (Champagne)


De kerstbloemen zijn van Mariannedesign en is snijmal LR0435, de dennentakken zijn van CraftEmotions en komen van snijmal 115633/0180. De andere takjes zijn snijmallen van Mariannedesign (LR0437 en LR0438)


Gewoon leuk om te maken, dank je wel Petra voor je inspiratie. Ik wens iedereen nog een fijne dag en tot de volgende keer maar weer.

Liefs Ineke

6 opmerkingen:

Sylvia zei

Prachtige lantaarns,Ineke.Ik zie dat je blog veranderd is.

Groetjes,Sylvia.

Annette zei

Wat schattig!

Liefs Annette

Lia zei

Die zijn leuk geworden!!
Lia xx

Unknown zei

Hoi Ineke, wat is het nummer van de Marianne mal die je voor de lantaarn hebt gebruikt? Groetjes Els en Chris.

Unknown zei

Hoi Ineke. Nog even een vraag van mij. Hoe hoog is zo'n lantaarn als hij gereed is?

Unknown zei

Ik vraag het hierom. Wil er 16 gaan maken voor Els d'r kaartclubje voor Kerst. Maar realiseer me ook hoeveel werk ik me op m'n hals haal. Ook nog al die kerstrozen en takjes e.d. pffff. Groetjes Chris.