Pagina's

woensdag 1 november 2017

Van Harte

Hoi lieve bloglezers

Vandaag begint de Kreadoe in Utrecht in de Jaarbeurshallen. En ik mag een demo geven bij Syta van Gelderen.  met de mooie materialen van CraftEmotions en de produkten van Syta. Ik mag me vanaf vandaag medewerker noemen van het Promoteam van CraftEmotions. Voor mij een hele nieuwe uitdaging, maar ik vind het ontzettend fijn.

Jullie kunnen ons vinden in Hal 7 standnummers F041, 043 en 045.


Ik heb voor deze kaart een nieuwe mal van Dutch Doobadoo gebruikt. De mooie ovaal is van Mariannedesign LR0485. 
Ook de takjes zijn van Mariannedesign. De swirl onder de bloemetjes is van CraftEmotions en is stencil 115633/0506.


De tekst Van Harte is ook van CraftEmotions en is stencil 115633/0301. De mooie standaard komt van Stencil 115633/0511. Het mooie plaatje is van Syta knipvel KV170415

 

5 opmerkingen:

Betty Mulder-van Hasselt zei

Hij is prachtig! Gaat helemaal goed komen met jou in dat team. 😘

Erica ♥ zei


Een heel warm welkom !
Vandaag is het dan officieel ☺
Je trapt af met een schitterende kaart Ineke,
ik ben al verliefd op dit mooie model.
Veel plezier en succes ♥
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

Unknown zei

Heel fijn Ineke!
Dat je maar heelveel mooie kaarten mag blijven maken!👍👍
Dit is alvast een heel goed begin hij is heel mooi!

Gina Bloyaert zei

Dag Ineke,
Wat een prachtige creatie terug!.
Met zo een medewerker als jij in een team kan het niet mislopen hè
Van harte gefeliciteerd Ineke.
Mvg gina

Moni Agila zei

Gefeliciteerd Ineke,
Echt Supers dat we weer afwisseling van verschillende merken in jouw werk gaan zien. Ik weet zeker dat jij ons gaat verrassen met jouw mooie creaties. Veel liefs, Monique