Pagina's

woensdag 9 augustus 2017

Winter

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaart te laten zien met de prachtige materialen van Noor! Design.


 De basis van de kaart is kraft karton en is gemaakt met een shape mal van Dutch Doobadoo


Ik heb voor deze kaart de mooie mal 6002/0922 gebruikt met een mooi plaatje uit knipvellenset 6013/0343 Holiday Greetings.


De mooie kerstbloemen komen uit One of a Kind 6002/0584 Kerstset.


De leuke rendieren komen van stencil 6002/0778. De bomen komen van stencil 6002/2056.


De leuke kerstrond met sterren is stencil 6002/2042 en blijft zo leuk om te gebruiken samen met het woordje Winter stencil 6002/2033.

Het mooie designpapier komt uit paperblok 6011/0526 Snowflake kisses.


Dit is weer mijn kaartje voor vandaag. Ik hoop dat ik jullie hier weer mee heb kunnen inspireren. Ik wens jullie een fijne dag.



5 opmerkingen:

Unknown zei

Mooi!🤗👍

Ria van Veldhuizen zei

Prachtig Ineke!

Caroline zei

Weer heel mooi kaartje Ineke!
Groetjes Caroline

Jannie den Butter zei

Je kaarten zijn weer super mooi Ineke!
Ook je vorige kaarten zijn prachtig!
Groetjes Jannie

Jacqueline Wingens zei

Ook weer prachtig. Gelukkig heb ik de rechthoekige mal. Nu de plaatjes nog