Pagina's

donderdag 19 januari 2017

Hoera weer een jaartje erbij

Hallo allemaal,

Vorige week vrijdag was ik weer te vinden bij Hobbyvoordelig in Delft voor de 1e workshop van dit jaar.
We hebben toen onderstaande kaart gemaakt.


Ik heb gebruik gemaakt van de schitterende rechthoekige mal 6002/0631 waar ook het leuke hoekje bij zit. Verder heb ik de mooie bloem gebruikt van een vintage flourishes 6003/0024. Het mooie plaatje is van Hobbyvoordelig.

Het mooie designpapier is van Studio Light. 

Ik wens jullie nog een hele fijne avond en dank je wel dat jullie even langs kwamen.

Liefs Ineke

4 opmerkingen:

Cobie zei

Schitterende kaart Ineke!
Groetjes Cobie

Jannie den Butter zei

Super mooie kaart weer Ineke!!
Leuk model ,prachtige mal.
Groetjes Jannie

Erica ♥ zei


Een heel gaaf model,
schitterende kaart ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD}

lenywim35 zei

En ik heb me ook weer angemeld voor de volgende in februari. grts leny