Pagina's

donderdag 22 december 2016

Witte zwanen......

Hallo allemaal,

Ik laat jullie vandaag een kaartje zien die ik al in juli gemaakt heb en bij me had op de demo. Gewoon zo'n leuk model om te maken.


Ik heb mooie materialen van Noor! Design gebruikt, zoals de mooie vierkante mal 6002/0360.




De mooie rand met libelles 6002/0585 is zo fijn om te gebruiken.


De losse libelles komen van stencil 6003/0036.


Dit is mijn kaartje weer voor vandaag. Ik wens jullie een fijne dag en tot de volgende keer maar weer.

Liefs Ineke

4 opmerkingen:

Jannie den Butter zei

Wat een prachtige kaart Ineke!!
Je vorige kaart is ook super mooi.
Ik wens jou gezegende kerstdagen toe.
Groetjes Jannie

Diana zei

Oh Wauw Ineke! Wat mooi!!!!
Fijne feestdagen!

Erica ♥ zei


Oh prachtig die kaart, en de kleuren
zijn helemaal leuk, vrolijk ☺

Hele mooie kerstdagen met veel warmte en gezelligheid.
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Hert-rendier-ree}

Erni zei

wunderschöne Karten ! da kann man sich schlecht sattsehen,allesamt toll. Schönes Wochenende, Erni