Pagina's

maandag 5 december 2016

De beste wensen

Hallo allemaal,

Vanavond laat ik jullie nog even snel een kaartje zien. Ik was deze een paar weken geleden al begonnen maar heb hem nu pas afgemaakt.


Ik heb gebruik gemaakt van de mooie shapemal van de Crafty Boutique 9100/0301 set van Noor! Design.


Ik heb hier de mooie accolade rechthoek stencil 6002/0631 bij gebruikt. Het mooie plaatje is van 



De mooie kerstbloem en takjes zijn van Mariannedesign. de hulstblaadjes aan de beide zijkanten komen van mal 6002/0576 van Noor! Design.


Dit is mijn kaartje voor vandaag. Ik wens jullie allemaal voor straks welterusten en tot de volgende keer maar weer.

Liefs Ineke

6 opmerkingen:

Cobie zei

Mooie kaart Ineke!
Groetjes Cobie

Annette zei

Super mooi!

Liefs Annette

Diana zei

Oh wauw! Wat mooi!

Jannie den Butter zei

Heel mooi kaartje Ineke!!
Leuk model en prachtige mallen.
Groetjes Jannie

Marijke zei

Wat een mooi kaartje en wat een mooie accenten, echt super!!
Groetjes Marijke.

Anoniem zei

Waaauuuww, mooi!
Prachtig!