Pagina's

donderdag 3 november 2016

With all best wishes

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een een kaartje zien gemaakt met mooie materialen en mooi papier van Papicolor.


Ik heb de volgende papiersoorten van Papicolor gebruikt:




Ik heb dit model gemaakt met een nieuwe shape mal van Dutch Doobadoo.


De mooie kerstbloem is van Mariannedesign en de andere mallen van Noor! Drsign.


Je tekent de shape mal na en snijdt hem dan uit. Het blauwe papier heb ik geembost en toen verwerkt op de cadeaukaart.



Een plaatje aan de binnenkant en je hebt een leuke cadeaukaart.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wens jullie allemaal een fijne dag.

Liefs Ineke

1 opmerking:

Jannie den Butter zei

Wat een schattig kaartje Ineke!!
Super leuk gemaakt weer.
Groetjes Jannie