Pagina's

woensdag 16 november 2016

Winter

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien. Ik heb weer gebruik gemaakt van prachtige materialen van Noor! design.


Als basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Je kunt zo lekker veel kwijt op deze kaart.


Ik heb ook het mooie raam 6002/0509 voor deze kaart gebruikt  Een van de leuke pinquins van stencil 6002/0582 staat er voor.


Het woordje winter komt van stencil 6002/2033 blijft ook leuk om te gebruiken. De tekst komt van clearstamp 6410/0117 en is gestempeld op de banner 6002/0386.


 De leuke ijsberen komen van stencil 6002/0581. De ijspegelrand 6002/0635 staat er ook heel leuk bij.
Het mooie plaatje achter het raam is van Syta van Gelderen Knipvel KV160810


De mooie kerstbloemen komen uit de serie one of kind 6002/0584. Het mooie designpapier komt uit paperblok 6011/0394.


Dit is weer mijn kaartje voor vandaag. Ik hoop dat ik jullie hier weer heb kunnen inspireren en wens jullie allemaal een fijne dag.


4 opmerkingen:

Diana zei

Prachtig!!

Liefs
Diana

Joke zei

Wat een plaatje Ineke. Echt super mooi gedaan met die verschillende winterse dieren erbij en dan dat mooie raampje. Zoiets zou bij mij eerst een paar weken op mijn eigen kast blijven staan om van te genieten voordat zoiets weggegeven gaat worden. Mijn complimente hoor voor zoiets moois.
groetjes Joke

Linda zei

Wauw wat is die mooi geworden, echt een toppertje
gr linda

Cobie zei

Mooie kaart Ineke!
Groetjes Cobie