Pagina's

woensdag 9 november 2016

Warme winter wensen

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaart te laten zien en ik heb natuurlijk gebruik gemaakt van de mooie materialen van Noor! Design.


Allereerst heb ik weer de mooie kerstbloem uit de One of a Kind set 6002/0584 gebruikt. Ik heb voor deze kaart het prachtige designpapier uit de Crafty Boutique set 9100/0302 gebruikt.


Het plaatje heb ik verwerkt op de mooie rechthoekige stans 6002/0631.


De leuke ijsberen komen van stans 6002/0581. Bij de kerstbloemen heb ik ook stans 6003/0050 gebruikt.


De tekst komt van clearstamp 6410/0117 en is gestempeld op banner 6002/0386.


De mooie randen aan de zijkant komen van mal 6002/0256 aan de bovenkant heb ik de sterrenrand 6002/0397 gebruikt.


 Onder het plaatje met de ijsberen heb ik stencil 6002/0635 verwerkt, een mooie ijspegelrand. Het leuke plaatje is van Syta van Gelderen KV 140707.


Ik heb van deze kaart een schuine easelkaart gemaakt. Dit is mijn kaartje weer voor vandaag. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en bedankt voor het langskomen.


8 opmerkingen:

Marianne zei

Heel mooi gedaan deze kaart, Ineke.
Liefs, Marianne

Lia zei

Wat een geweldige winterkaart!
Lia xx

Joke zei

Wat een plaatje zeg. Dit is echt schitterend net alsof je zelf ergens op de Noordpool staat. Alles combineert zo mooi bij elkaar en het straalt echt zo'n koude sfeer uit. Mijn complimenten hoor, dit is echt super.
Groetjes Joke

Unknown zei

Wat een schitterende kaart Ineke.
Dikke knuffel Riet.xxxx

Cobie zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Ineke!
Groetjes Cobie

Ghea zei

Wat een beeldschone easelkaart Ineke heel mooi.
Groetjes Ghea

ionabunny zei

So cute. Love that poinsettia. Hugz

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Schitterend mooie creatie, leuke details ook
groetjes, Emma