Pagina's

vrijdag 25 november 2016

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien die ik gemaakt heb voor het blog van Papicolor. Ik heb weer gebruik gemaakt van mooie materialen van Noor! Design.


Ik heb de volgende papiersoorten van Papicolor gebruikt:



Ik heb het kraftkarton geembost met een embossingfolder.


Werkwijze van de kaart:

Snijd kraft karton van 13 x 17 cm
Snijd anjerwit ongeveer een 0,5 cm kleiner 
Snijd kraft karton weer een 0,5 cm kleiner en embos deze met een embossingfolder
Voordat je deze 2 plakt verwerk je wat kant en lint tussen je kaart
Snijd ovalen en verwerk deze onder de mooie snijmal
Werk je kaart af met kerstbloemen, hoekjes en besjes.



 Het mooie plaatje is van Hobbyvoordelig knipvel HV138


Dit zijn echte mooie warme kleuren om te gebruiken.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer maar weer.

Liefs Ineke

4 opmerkingen:

Judith van Nuland zei

Weer een prachtige kaart Ineke

Odette's kaartenhoekje zei

Het is weer een echt Ineke's kaartje ... Prachtig weer !
Groetjes, Odette.

Lia zei

Prachtig! IK vind de fijn gedetailleerde mallen echt super.
Lia xx

Annette zei

Het is weer een prachtige kaart geworden!

Liefs Annette