Pagina's

woensdag 2 november 2016

Life is a Journey

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met de mooie materialen van Noor! Design Out of Africa.


Ik heb gebruik gemaakt van het mooie nieuwe designpapier uit paperblok 6011/0503.


Het plaatje van de olifant heb ik verwerkt in mal 6002/0579.


Het fototoestel en de jeep komen van stencil 6002/0637.


 De tekst komt van clearstamp 6410/0435. De boom komt uit de serie One of a Kind 6002/0636  het Herfstset. De blaadjes komen van stencil 6002/0580.


Dit is weer mijn kaartje voor vandaag. Ik wens jullie een fijne dag en ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.



4 opmerkingen:

Ela zei

Dat is een mooie wilde kaart! Groetjes Ela

Cobie zei

Geweldig! Wat een super mooie kaart!
Groetjes Cobie

Jannie den Butter zei

Het is een grappig kaartje Ineke!!
Heel leuk gemaakt,en leuke mallen.
Groetjes Jannie

martine zei

Weer een echte beauty Ineke,
liefs martine