Pagina's

woensdag 28 september 2016

Je bent niet oud, je bent een klassieker

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaart te laten zien met de prachtige materialen van Noor! Design. 


 Ik heb deze keer de basis van een shape mal van Dutch Doobadoo gebruikt.


Natuurlijk heb ik de prachtige tandwielen gears met klok gebruikt. Dit is een nieuwe mal, 6002/0634.


Ook heb ik wat oudere gears gebruikt namelijk de Gears cirkel 6002/0367 en de losse gears tandwielen 6002/0287.


 Het designpapier komt uit paperblok 6011/0392.. Alle gears stencils heb ik gestanst met metallic karton van JoyCrafts 8013/0139.


De tekst komt van clearstamp 6410/0410. en is gestempeld om de banner 6002/0386.
Het leuke plaatje is van Hobbyvoordelig HV048.


Dit is mijn kaartje voor vandaag. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en veel liefs toe.


3 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een super mooie mannenkaart Ineke!
groetjes, Caroline

mtfrieda@gmail.com zei

Een heel prachtige mannen kaart Inneke ...met het brons metallic papier geeft het iets heel speciaal hou ervan ...ga ik bestellen grtjs. Marina

Erni zei

eine wunderbare Männerkarte,und der Spruch ist das Tüpfelchen auf dem "I"....liebe Grüsse Erni