Pagina's

vrijdag 5 augustus 2016

Vlinders

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien, die ik al een tijdje geleden heb gemaakt. Ik heb voor deze kaart mooie materialen van Noor! Design gebruik.


Het designpapier is van Pion..



Ik heb hier de mooie stans 6002/0563 (hek) gebruikt. Bovenin vinden jullie de stans 6002.0562.



In het midden van de kaart heb ik mooie stans 6002/0537 gebruikt. Het hoekje hoort bij dezelfde serie en is mal 6002/0564. Het mooie takje is stencil 6002/0493. De vlinders komen van mal 6002/0553 en zijn van JoyCrafts.


Het mooie plaatje is ook van Pion. Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer maar weer.

Liefs Ineke


3 opmerkingen:

Unknown zei

echt schitterend...wat een prachtige mallen,en mooi papier..echt kwijlen.

Liefs Riet.xx

Jannie den Butter zei

Wat een schitterende kaart Ineke!
Prachtig zijn de mallen .
Heel mooi model en lief plaatje.
Groetjes Jannie

Nicolette zei

Een schitterende kaart Ineke.
Groetjes Nicolette