Pagina's

maandag 15 augustus 2016

Veel liefs

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien op het blog van Papicolor. Ik heb deze keer een heel eenvoudige kaart, gemaakt met mooie stempels en ingekleurd met de Brushmarkers.


Ik heb voor deze kaart de volgende papiersoorten van Papicolor gebruikt:



Werkwijze van de kaart:

Snijd een dubbele paarse kaart van 15 x 15 cm
Mat hier op mosgroen van 14,5 x 14,5 cm
Snijd hagelwit en bewerk deze met een embossingmal
Zet het lintje vast aan de onderkant van het wit voordat je hem op plakt.
Kleur de stempels en knip ze uit. 
Verwerk er een leuk takje onder.

De leuke stempels zijn van Ziezo stempels


Ik wens jullie weer een fijne dag toe. Dank jullie wel voor het langs komen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke

1 opmerking:

Lia vdB zei

Zeker zo mooi als die heeeeeeel drukke kaarten die ik vaak elders voorbij zie komen. Ik mag deze eenvoud wel!

Hartelijke groeten,

Lia